Oğlum birkaç gündür hastaydı,hafta sonu ateş ile başladı 2 gün sonra doktora gittik ve antibiyotik başlandı. Oğlum 2-3 gündür özellikle sabaha karşı öksürük kriziyle uyanıyor bu da birkaç defa arka arkaya balgamlı dolu dolu öksürük tarzında ve 5 dakika gibi sürüyor ,gündüz keyfi durumu iyi arada sırada nadir öksürüyor. Bugün tekrar götürdüm doktora. Sırtını dinledi röntgen istedi,bronşit mi olmuş dediğim de evet dedi. Oğluma 750 mg lık 6 adet antibiyotik iğne sabah-akşam,2 farklı buharlı ilaç ve birde ağızdan antibiyotik yazdı. Bana bi kal geldi zaten bu kadar ilaç yazılınca,eczaneye gidince de ayrı bir şok yaşadım iğnenin yetişkinlere verildiğini söyledi belki yarım doz demiştir dedi baktı ama tam doz yazmış. Hem iğne olsun hem de ağızdan antibiyotik kullansın eczacı dozu ağır gelir derse sakın dinleme kullan dediğim şekilde dedi. Eczacı da tam olarak söylediklerini söyledi. Oğlum ilk defa bahsettiğim şekilde oldu,bronşiti biliyorum aslında erkek kardeşimden. Çocuk sürekli hırıldar,tıkanır çok zor nefes alırdı onun ki baya ağır geçerdi oğlumun sadece gece sabaha karşı oluyor öksürüğü sonra yatışıp uyumaya devam ediyor. Hırıltısı,tıkanıklığı vs yok sırtını dinliyorum ses bile gelmiyor.Gerçekten bronşit mi merak ediyorum? Yarın tekrar çocuk acile gideceğim ama başına gelmiş annelerden de birşeyler duymak isterim. Bu arada oğlum da benim gibi alerjik bu havalar ikimizi de mahvetti diyebilirim,gece öksürüğünün alerjiyle bir bağlantısı var olabilir mi? Zaten hasta ve balgamı olduğu için de o şekilde öksürüyor olabilir mi? Doktor gerçekten tüm ayarlarımla oynadı bugün,sinirlerim çok bozuldu.