pinkflowers iincimoms Ben geçen hafta taktırdım çatı muayenesine benziyo hatta daha kötü bana göre,, kimisi kolay hissetmedim diyor hayret valla benim bacaklarım titredi ağrıdan, Dr sezaryen olduğun için zorlandın dedi de bilmiyorum
iincimoms pinkflowers ay bende bundan korkuyorum kesin benimde böyle ağrır ben bide kendimi çok kasıyorum ondan sanırım. Ya en güzeli deri altı implant galiba 😂
sude22naz pinkflowers sezaryen olduğun içindir normal doğum yaptım takılırken hissetmedim bile sinek ısırdığı gibi bi ağrı hissedebilirsin dedi o bile olmadı
Aintyourmama asmingul487_ deri altı implant tavsiye ederim kaydı etti derdi yok çatala oturma derdi yok çok rahat
pinkflowers iincimoms vallahi bilmiyorum çektiğin acıyamı yanasın kesin bir koruma yöntemi değil diye ona mı yanasın 😃 herkes başladı dikkat et o şekilde hamile kalan çok diye
Eflininannesi12 Esoz1110 valla 2 senedir takılı çok memnunum. İlk başta nerden taktırdım demiştim. Çok kanamam olmuştu cart curt. Ama hepsi geçti. Valla yok gibi hayatımda . Misssler gibi
Esoz1110 Eflininannesi12 Arkadasımda taktırdı 2 yıl olmuş kanaması olmamış o kanama belli aralıklarla mıydı
M-V-S868820 Eflininannesi12 bende 21 nisanda taktırdım hala devam bitmedi kanamam doktorlar 3-6 ay sürebilir dediler vücut alışana kadar siz ne zaman normale geçtiniz
elmira10 Esoz1110 Esoz1110 hayırlı olsun ben de düşünüyorum ama korkum var ilişkiyi nasıl etkiledi diye sorsam?
Esoz1110 Divayorgunxx Benim bir tanıdık taktırmış 10 yıl sonra da gitmiş o zamana kadar kullanılıyormuş çıkartmışlar 10 yıl sonunda hiç sıkıntı yaşamamış 1 ay sonra kadın doğumda baksınlar kontrol oluyor dedi takan kadın
Esoz1110 iincimoms Kendimi rahat bıraktım içimden başka şeyler düşündüm aklımı oraya vermedim birisi dosya dolduruyordu ona cevaplar verdim derken bitti taktıktan sonra az hafif kasıklara ağrı geliyorda az yani öyle abartılı bisey yok 🙂
Esoz1110 asmingul487_ Çok basit 5 dk sürdü cıktım hiç sıkıntı olmadı adetimin 2.günü gittim öyle dediler