mirgulak Esoz1110 bırı 5 yıl ömrü var dıgerı 10 yıllık hormonlu olan kilo aldırıyormuş bakır da regl olarak uzun sürüyor yanlış olmazsam
hepyerdeyizz Bende taktiriyim bari ilk dogumdan sonra taktırdım düştü ceisti varmış yanlış olumdauysam Farklisini taktiryim bari 😄Peki sonrasında hissediliyor mi batar gibi falan ben o kadar hissedemedne düştü de 😂😂
Esoz1110 Divayorgunxx Benim bir tanıdık taktırmış 10 yıl sonra da gitmiş o zamana kadar kullanılıyormuş çıkartmışlar 10 yıl sonunda hiç sıkıntı yaşamamış 1 ay sonra kadın doğumda baksınlar kontrol oluyor dedi takan kadın
iincimoms Esoz1110 ya bende istiyorum ama çok korkuyorum hamileliktede çatı muayenesi falan olurken çok kasmıştım kendimi nedem bilmiyorum ama. Hissediyor musunuz takılırken?
pinkflowers iincimoms Ben geçen hafta taktırdım çatı muayenesine benziyo hatta daha kötü bana göre,, kimisi kolay hissetmedim diyor hayret valla benim bacaklarım titredi ağrıdan, Dr sezaryen olduğun için zorlandın dedi de bilmiyorum
Esoz1110 iincimoms Kendimi rahat bıraktım içimden başka şeyler düşündüm aklımı oraya vermedim birisi dosya dolduruyordu ona cevaplar verdim derken bitti taktıktan sonra az hafif kasıklara ağrı geliyorda az yani öyle abartılı bisey yok 🙂
asmingul487_ Ayy bnde dogum yapali iki ay oldu dogum kontrol hapi kullaniyorum spiral dedi doktorum ama geriliyorum vlla
Aintyourmama asmingul487_ deri altı implant tavsiye ederim kaydı etti derdi yok çatala oturma derdi yok çok rahat
Esoz1110 asmingul487_ Çok basit 5 dk sürdü cıktım hiç sıkıntı olmadı adetimin 2.günü gittim öyle dediler
zeyeda Benım de 1 yaşında kızım var . Bugun gynfix taktırdım . Rahim agzım çok küçükmüş çok ağrılı ve zor oldu takımın ardından 3 saat müsaade tuttu.
metemom_ Esoz1110 ağır bir şey söylemedim aslında hatta yazdıklarınızı da okudum ama üstteki kadının söylediği hoşuma gitti o yüzden cevap verdim yine de kusura bakmayın postu sabote etmek istemedim
Esoz1110 aseleva1145 Hamileyken mi takmışlar yoksa kaymışta mı hamile olmuş kan verdim ona bakıp taktılar
AnaKuzusu34 Esoz1110 bende yeni taktırdım benim acımıştı en çokta vajinam iğne yapınca acımıştı onun dışında olmadı ama bilseydim bu kadar zor olacağını benim için taktırmazdım.
M-V-S868820 Bende taktırdım çok korkuyodum ama sinek ısırığı gibi olacak demişti hoca saniyelik bişey di takıldı bitti çok sevinmistim bu kadar kolaymış diye ama benim üç hafta oldu ara kanamalarım bitmedi 3-6 ay sürer vücut alışınca gecicek dedi 40 gün sonra kontrol var
Esoz1110 M-V-S868820 Bana 1 ay sonra kontrol dediler adetimin 2.günü dündü dün taktırdım sürekli kontrol oluyormu öyle