cloudsea bebeklerimiz büyüyüp özgürleştikçe kurtulacağız bence bu duygudan
Ben de her sabah ve akşam aynı duygulardayım
Ama diyorum 1 yaşından sonra inşallah daha da kolaylaşacak her şey
Hedef koyuyorum yani kendime bir nevi
Bizimle beraber gezebilecek yiyebilecek
Şu anda her şeyini ayrı yapıyoruz yemesi ayrı
E yürüyemediği için bize bağımlı hareket anlamında
Yürümeye başlasın
Dişler iyice çıksın
Daha güzel zaman geçireceğiz ve onlar da yoruldukça daha kolay uyuyacaklar beslenmeleri düzeldikçe mutlu olacaklar biz de mutlu ve huzurlu olacağız
Sabır az kaldı arkadaşım
Yalnız değilsin bu duygular konusunda merak etme
Benim bebeğim 7 aylık bu arada ❤️