cloudsea Merhaba Sevgili Anneler, Özellikle akşamları bebeği çok zor uyuyan,uyusa da sabaha kadar sürekli uyanan anneler sizi de akşamüstü saatlerinde depresif duygular, yalnızlık ve panik sarıyor mu? Nasıl baş ediyorsunuz?Gelin birbirimize destek olalım🌸
gmzshn cloudsea ay aynısı bende de 2,5 senedir oluyor inan ki. Özellikle daha bebekken akşam olsun hiç istemezem
kocamer cloudsea Gündğz uykusunu alırsa gece beni zorlmaıyor ı yüzr n gündüz uyku saattine mutlaka dikkat ediyorum. Gece olunca yıldızlı ay dedeli masallah uyduruyorum bir de uyju arkadaşları var onları uyutuyor sonra da ben onu uyutuyorum 🤭
yildizmom-2023 cloudsea akşam olmasın diye bakıyorum dua ediyorum bu gece Güzel uyusun diye o uyandıkca ben sinir krizi geçiriyorum bütün hayat enerjim bitti yorgunum
newmommyela cloudsea 12 günlük anneyim aslında emip gazını çıkarınca uyuyor ama yine mırın kırın ettikçe gözümü kapatamıyorum tabi aman bişey oldumu olacakmı korkusundan 😢 gece yaklaştıkça bir depresyon çöküyor herkes gitmiş yapayalnız çaresiz kalmışım gibi 😢😢 ama her gecenin bir sabahı var işte umarım bu süreç geçicidir şimdi bile düşündükçe gece olcak diye çok korkuyorum
hanifeaybars Akşamları değil de sabahları içimde bir sıkıntı oluyor hayatı sorguluyorum öğlene doğru geçiyor akşam enerji oluyorum bende de tam tersi
cloudsea newmommyela Evet sanırım özellikle geceleri kendimizi çok yalnız ve çaresiz hissediyoruz ve bu fuyguyu anne olmadan önce kimse bize anlatmıyor ne yazık ki
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala cloudsea Yanımda annem var. Annem olmasa yuvamda ne huzur olurdu ne birşey. 7-24eşime sarar, ağlar zırlardım. Annem yükümü hafifletiyor🌸Allah başımızdan eksik etmesin 🤲
cloudsea NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin,olmayanlara sabır ve güç versin🙏
cloudsea oylesinebiri__ Ben de her gün yaşıyorum ama özellikle bugün çok daha yoğun yaşadım ama rahatlamak için ağlamak bile lüks çünkü bebeğimiz var ☺️
oylesinebiri__ cloudsea tek başına olunca daha kötü ya bende bugün çok yoğun yaşadım o ağladı benimde gözyaşlarım boşaldı artık çok zor gerçekten geceleri eşim oluncaya bana bi dayanak gibi evin içinde olsa bile yeter kendimi iyi hissediyorum ama kimse olmayınca aynı bugün gibi oluyorum
cloudsea oylesinebiri__ Haklısınız en zoru yalnızlıkla mücadele etmek,minicik bir canlı tamamen bize bağımlı, ağladığı zaman camı açıp bağırmsk istiyorum bazen
Zln2152 cloudsea bende iki bebeyle depresyonun dibini yaşıyorum artık oturup ağlıyorum gece uyuma saati gelince resmen elim titriyor sinir birden yükleniyor yıprandım 🤦♀️
cloudsea Zln2152 Ahhh iki çocuk daha zor tabii,Alalh kolaylık versin🙏Aslında bebeklerin uyuma sorunları bu kadar olmasa çok daha keyifli gecirebilirdik bu süreci.Yine de sağlıklı oldukları için bin şükür