balli_cilek ben 7. Aya doğru kendi halimden bunalarak artık anneliği salmaya başladım. İnanın akışa bıraktığınızda herşey zamanla oturuyor boşuna kendimizi yıpratmış oluyoruz. Korkularım yok mu evet hemde çok büyük korkularım var ama dizginlemeyi öğrendim yoksa gğnden güne bitiriyo bu vesveseler bizi. Tabi tedbiri elden bırakmıyorum Sadece biraz daha rahat davranıyorum