bebiskoveannesi yaraliceylanim ben de internette bi doktorum paylaşımını gördüm 8. Ay üstü bebeklerde görülmüş yan etkisi. O yüzden o zaman kadar yaptırın diyodu. Ama 8 ay ve üstüne kesinlikle yapılmıyormuş