bebiskoveannesi belli bir zamanı var diye biliyorum. Biz 5. Ayda yaptırmıştık 2. Dozu. İnternette 24 haftalık olana kadar tamamlanması gerekiyor diyor. bizdr 5 ay 1 haftalıken yaptırmıştık. Tam günleri hesaplayamıyotum ama az kalmıştı süresinin dolmasına. Doktor o hafta mutlaka gelin geçmesin süresi demişti onu hatırlıyorum