oglumubeklerken Bizimde ne yazık ki sıfır ekran hiç olmadı çünkü durmuyor sürekli çizgi film açmıyorum ama muzik vs. aciyorum yoksa zamanda gecmiyor
oglumubeklerken
moryazma Valla bizde inatçılık çok fazla var. Beğenmediği bir yemek tatlı vs olsun önce tadar öyle yer. Eğer beğenmezse ağzına sürmez o kadar inatçıdır. Yemek konusunda çok sıkıntı çekiyorum sizin anlıcağınız😑