maygirl Alp1212 yay burcu bi oglum yok ama,fikrim war😆biraz zor karakterler dediklerne ikna ettirwblirler.inatlasmayin.asiri ozgurluge ve gezmeye duskundurler.maceracidir.kndi yolunu kendisi cizer.sosyal ve guleryuzludrler.cok ewde tutmayin derim rahat etmek icn:))biras kndisinw uyarsaniz iyi geçinirsiniz yoksa aman Allahim😆
moryazma Alp1212 6’5 yaşında benim oğlum . Yedirip içirip gezdireceksin tam bir yay erkeği alışverişi çok sever . Genel olarak da uyumludur inatcılık sıfır diyebilirim .
SooMin Alp1212 erkek bilmşyorum ama etrafımda yay burcu çok kadın var ve hepsi birbirine benziyor rahat relax tipler ortak özellikleri bu kesinlikle
Alp1212 oglumubeklerken çok sevindim gününüz nasıl geçiyor acaba çok inatçı bir çocuk ya yemekte zorlanıyoruz oyunda zorlanıyorum herseyden cok cabuk sıkılıyor sizinki de aynı mı merak ediyorum 😢
oglumubeklerken Alp1212 benim oğlum 3 buçuk yaşında. Aşırı inatçı. İstediği olmayınca ağlar bağırır ortalığı yıkar. Doğdu doğalı zaten öyle oyun oynamakla hiç alakası yok oyuncak dolu evimiz ama bazı günler odası hiç dağılmıyor bile. Daha çok hareket halinde olduğu anları seviyor, evin içinde küçük bisikleti ve traktoru var onları sürer top oynar ya da disaridayken yine aynı şekilde top oynayıp bisiklet scooter sürmeyi daha çok sever. Oturup oyun oynadığı çok nadir ve evet bu durum çok zorluyor. Yemesi de 3 yaştan önce daha iyiydi şimdi o kadar iyi değil ya da karnını doyuracak kadar yiyor ama daha çok yediği zamanları bildiğim için bana az geliyor olabilir. Genel olarak özgür olarak takılmayı çok seviyor sıkıntıya gelemez ☺️
Yusufagahinannesi Kendim yay burcuyum 😂 bence yay burcu olmak harika eğlenceli bi şey büyüyünce çok güzel olacak 🥲 gezmeyi tozmayı seven rahat bir tip olur tabi siz anne olarak evhamlıysanız biraz zorlanabilirsiniz
Alp1212 Yusufagahinannesi açıkçası evhsmlı değilim tam tersine rahatım yani rahat olmayı öğrendim ama oğlum cok hareketli enerjik ve oyun oynamıyor cok fazla hemen sıkılabiliyor ve yemekte daha zoruz herseyi yemiyor çok zorluyor beni suanda onyedi aylığız ve nasıl oyunlar oynatabilir nasıl oyalarım diye hep düşünüyorum onyedi aylık bebiş anneleri özellikle yay burcu olanlar gününüz nasıl geçiyor bir günde neler yapıyorsunuz 😊
Alp1212 oglumubeklerken tamamen bizi tarif ettiniz bizde bir buçuk yaşındayız aynı şeyleri yaşıyoruz. Bakıyorum başka çocuklar hep etkinlik peşinde bizimkinde yok hep dediğiniz gbi özgür takılıyor y top oynuyor ya da bisiklete biniyor tek başıma olmadığıma çok sevindim demek yay burçlarının hepsi böyle☺️
oglumubeklerken Alp1212 önceden çok kafaya takıyordum artık alıştım saldım etkinlik olayını. Etkinlik yapmıyor diye bişeyden geri kaldığını düşünmüyorum ne bileyim renkte biliyor sebze meyve de biliyor sayı saymayı da biliyor yani Ay etkinlik yapamadı çocuğum renkleri bile bilmiyor vs demiyorum en azından. Bazen etkinlik kitaplarına bakacağı tutar işte o anı güzel değerlendirmeye çalışıyorum sadece.
Alp1212 oglumubeklerken anlıyorum çok haklısınız çok doğru söylüyorsunuz ben bir tek etkinlik konusunda sıkıntıya giriyorum şişimdi oyun salonuns göndermeyi düşünüyorum evde yapmadığı etkinlikleri orda yeni yeni görüp belki yapar düşüncesindeyim yani yeni seyler öğrenmesi için çabalıcam artık isterse onu takip edicem. Ayrıca bişi sormak istiyorum TV konusunda ne durumdasınız izletiyormusunuz müzik,çizgi film vs.
oglumubeklerken Alp1212 yani artık 3 buçuk yaşında evet izliyor. 2 yaşından sonra gün içinde belli aralıklarla açıp izletmeye başlamıştım yaşı ilerledikçe süre artmaya başladı tabi ki ama yine de sınırlı izliyor hala
gulkara1 Valla bebeğim değil ama eşim yay burcu ve çok zor bir insan bazen diyorum benimle evlenmeseydin kimseyle geçinemezdin diye o da hak veriyor Allah sabır versin umarım bebeğin çok anlayışlı biri olur ilerde
oglumubeklerken Alp1212 yok canim izledi tabi ama genel olarak gel sana azcık TV açayım demeye 2 yaştan sonra başladım ama asla sıfır ekran değildi 2 yaşa kadar
Alp1212 oglumubeklerken Bizimde ne yazık ki sıfır ekran hiç olmadı çünkü durmuyor sürekli çizgi film açmıyorum ama muzik vs. aciyorum yoksa zamanda gecmiyor oglumubeklerken moryazma Valla bizde inatçılık çok fazla var. Beğenmediği bir yemek tatlı vs olsun önce tadar öyle yer. Eğer beğenmezse ağzına sürmez o kadar inatçıdır. Yemek konusunda çok sıkıntı çekiyorum sizin anlıcağınız😑
nayirnolamaz06 Alp1212 inat,aksi,dediği dedik,kararlı,hiperaktif, hep başkalarını düşünen ,mütevazi cömert