Ulviyee ben de öyle düşünüyorum genetik olduğunu. Bende yoktu ama eşimde varmış. Belki sizin dedelerde babaannelerde vardır bilmiyorduDravet sendromunu çok araştırdım ben de sizin gibi. Havale 5 dakika gibi uzun sürer yazıyor. Bir de onda daha sık oluyormuş. Havale geçirdikten sonra yine havale olabiliyormuş 24 saat içinde. Sizin şu an ne kadarlık oldu? Bir de kaç aylıkken geçirmişti. Bizim 8,10, ve 19,5 aylıkken oldu.
Evet ateşleri hemen çıktığında ilaç vererek düşürmek lazım beklememek lazım. Ben de artık çok dikkat edeceğim. Zaten geçmezse direk doktorumuza gidiyorum. O biraz uzak evime yakın hastane var gece 10 a kadar doktor var hemen oraya gidiyorum ya da. Hiç bir doktor Eeg demedi kaç doktora söyledim 3 kereden sonra önemli dediler. Hele bu evime yakın olan doktor benim arkadaşım var küçükken 20 kere geçirmiştir şimdi doktor dedi. Büyüdükçe geçer dedi. 3 yaştan sonra azalacağını bilmiyordum. Bana hep 6 yaşa kadar sürer sonra olmaz dedi 3 4 doktor. Bu nöroloji doktoru bu Dravet genetiğine falan bakılmasını isteyince şaşırdım. Antalya’da hastanede yattım doktorun yanında geçirdi doktor hiç bir şey yaptırmadı.