Ve bende katılıyorum bide
Asla kimseye çocuğunuzun havale geçirdiğini vs anlatmayın söylemeyin kendisi de dahil bilmesine gerek yok
Çnkü öteleniyor, garip bi şekilde bişeyi yok ama insanlar çok acımasız bişey söylüyorum şey diyor havale geçirmiş küçükken ondan böyle falan
Abim gayet sağlıklı normal biri sadece karakteri yapısı biraz tuhaf biridir ama kocam bile bi gün havale geçirdiği için mi böyle gibi bi cümle kurmuştu çok üzülmüştüm dokunmuştu ailemden biri halkında bu şekilde yorum yapması hoşuma gitmemişti bilmese söylemeyecek yani herkes sosyal olmak zorunda değil yalnızlığı sevebilir bu bence normal bi durum