Azli kızımda 2.5 yasında buara herseyden mutsuz herseyden sıkılgan seslerden korkmaya basladı aslında depremden sonra genel olarak evı sevmemeye basladı odasında oynarken ben kosup aldım yanıma ben banyoda camasr ısım vardı farketmedım anne dıye kosunca anladım deprem oldugunu ogunden berı evde sorunluyuz koltukta tek oturmayı bıle ıstemıyor yanında oturucam mutfaktaysam mutfakta salondaysam salonda bılmıyorm bende 2.5 yas atagımı yoksa depremden sonramı oldu anlamıyorum genel olarak seslerden korkmaya ve odada tek kalmamaya basladı gercekten zorlayıcı 😑