Azli Oğlum o kadar usluymuş ki şimdi anlıyorum. Çocuğa yaramaz derdim bir de. Kendi kendine oynar beni çok yormazdı. Arada kızdığım zamanlar zorladığı zamanlar oldu tabi. Şu an 5 yaşında. Yanlış bir şey yapsın ya da beni üzsün, kırsın hemen özür dileyip affet beni der:)
Bir de kızım var 16 aylık. Yok böyle bir şey. Nasıl çocuktur ben görmedim. Her şeyde ağlar bağırır. Geceleri sabaha kadar 5 6 kere kalkar. Hortlak gibi gezerim evde. Sabahları uykusundan uyanınca da uyandığı gibi, deli gibi ağlamaya başlar. Dön yatağın içinde be çocuk bi yarım saat keyif yap oyna. Yok uyandığı gibi alcaz hemen. Yedirmesi ayrı dert, sürekli emzirmem ayrı dert. Çocuk büyütmek annenin ömründen 2-3 yıl alıyor resmen. Ama hepimizin dediği gibi klasik cümleyi söyleyeceğim. Sağlıklı olsunlar da gerisi hallolur. Allah bize dayanma gücü bir de bol sabır versin. Yolumuzun sonu ışık olsun.