13 aylıkken ayırdım, oğlumdan çok ben zorlandım ilk günler özellikle oda boş diye bı ağlamadıgim kalmıştı, ilk geceyi geçirince bişey olmadığını görünce rahatlicaksiniz bu gece tetikte uyursunuz zaten şuanda iyiki ayırmisim diyorum uyku süresi bile uzadı çocuğun bizim kipirtimiza uyanıyordu kendiside bizde bu şekilde çok rahat ettik