-Ozge- ay bende bakayım bir o yastığa trendyoldan eltimde yastık kullanıyor ama dümdüz öyle birşeymi eltim oğlunu 1.5 yaşını geçmişti 2 ye doğru ayırdı ama zorlandım dedi yatmak istemedi odasında dedi bende oyüzden erken ayırayım odasına alışsın istiyorum birde ben de eşimde yorgunluktan horluyoruz🤣 kendi odasında daha rahat yatıcağına eminim de işte insan bir tedirgn oluyor habire kalkıp bakıyorum 🤣🤣 bu gece uyumam muhtemelen 🤔 gece beslenmesi devam ediyordu ayırdığınızda değilmi kaç kere besliyordunuz gece benim kızım 2 kere içerdi bu ay 1 kere kalkmaya başladı geceleri ondanda artık ayırabilirim diye düşündüm