ipeksiiimom atanmak tabiki bir başarı ancak hayattaki en büyük başarı değildir, sizin de farklı ilgi ve başarılarınız olabilir, anneliğin vicdan kısmı için söylediklerinize katılıyorum, insan hep biraz yetersiz hissediyor, ancak elimizden geleni yaptığımıza inanıyorsak ve bebeğimiz mutluysa bu yeterli 🙃🤎