tugces09 uykusuzbebek Sağlık meslek mezunuyum ama ataması az olan bir branş okuyordum. Yılda 15 kişi anca alıyordu ve özel sektörde iş imkanı yoktu. Lise 3te denemek için kpssye girdim 78 puan aldım. Son sınıftayken şansıma 200 kişi atandı ve ben branş bazında 75. Siradaydim. Mezun olduğum zaman tercih verebilcem tabi. 10 kişi alsalar bile atanirim. Haziranda mezun olur olmaz devlet kadrolu atama yaptı 30 kişi aldı branştan ve 4 temmuzda ilk tercihime atandım.. 18 e girmemistim Ekim dogumluyum. Ondan dolayı mahkemeden kazai rüşt belgesi aldık öyle başladım göreve. Fesat akrabalar şok tabi 🤣
beyzzsenturkk_ uykusuzbebek yemek yapmayı evlendikten sonra öğrendim tek başıma çocuk büyütüyorum hayatta ki tek başarım şu an bunlar çocuktan sonra bişey başaracak alanım kalmadı he bi de ocağı güzel temizlemeyi öğrendim bu da cocuktan sonra öğrendiklerimden😄😄
uykusuzbebek beyzzsenturkk_ hepsi güzel Beceriler, tek başına çocuk büyütmek hele takdir edilesi 🥰 biz yeter ki isteyelim, basaramayacagimiz şey yok Allahın izniyle 😊
_Hera uykusuzbebek ehliyet alındı, arabamı aldım, üniversite bitirdim, işime girdim , bebeğim oldu çok şükür… Allah herkese nasip etsin
1tosbikinannesiyim uykusuzbebek 😄 teşekkür ederim kanın hızlı aktığı dönemler diyelim şu an olsa alamam o zaman cesaretle almışım ben bile şaşırıyorum bazen 🙃
serapozbkr Yıllarca emek verip yazdığım hikayemin basılıp satışa çıkması en büyük başarımdır. Amaç satış yapmak hiç olmadı, o başarmış olmanın verdiği his bambaşka bir duygu.
Deletedmom192 Ogulluana hayır canım neden ımkansız olsun . Sonuna kalp koydum tepkımın ıı oldugu anlaşılsın dıye 😄