Aysedemir__ merhaba Allah korusun öyle bir durumda tüp bebekle yine çocuk sahibi olursunuz. Benim de 2,5 yaşında kızım ve 2.5 aylık ikizlerim var doktor bana da sordu bağlayalım mı diye ama yaşın küçük daha falan dedi 29 yaşındayım, ben de istemedim dini açıdan caiz değil diye duymuştum tabi yine sizin kararınız ☺️