nkygsz ayyy 6 aylık ikizlerim var bugün ellerim tombik tombik söyledim kikir kikir güldü 😅 büyük öğlumda 4 yaşına girecek arabam dacia hastası ve o şarkıya benzer hepsini çok seviyor geçen duş alırken şarkı açmak istedi onlar anlamaz halden şarkısını istedi dedi bu babamla benim şarkım 😅 dün de bisiklet sürerken anne bas gaza aşkım şarkısını aç diyo 😅