bebek2anne1 edamirasoker valla ben her markadan veriyorum arı mamayı daha çok seviyor 1 aydır hastaydı kilo almıyordu kaşık mamaya geçtiğimizden beri aldı yeni başladık zaten gelişimi normalde iyidi ama dediğim gibi hasta olduğu zaman gelişimi durmuştu
bekt55_ edamirasoker 5 aylık benimki mama içiyor ek gıda girdik kaşık maması öğlen ve akşam veriyorum sadece
bekt55_ edamirasoker ama kaşık maması bebek bisküvi meyve ile karışıyorum yedikten sonra yaklaşık 4 5 saat tok
edamirasoker bekt55_ biz 4 ay 12 günlüğüz bugun ilk defa denedim mama içmiyor bir de hasta bir kaç kaşık aldo sonra kabul etmedi korktum bir şey olursa diye devam etmedim önceden uykuda mama içerdi şimdi onuda istemiyor ne yapacĞımı bilmiyorum
sancarmom edamirasoker Erken değil mi ya bilemedim 5 aylıkken verdim ben ek gıdada mama iciyor bu arada sevdi ama heronunkini daha cok sevdi hipp i her bebek sevmiyor ne kavanozunu ne kaşık mamasını deneyin bi
bekt55_ edamirasoker yoğurt başladım sonra sebzeler meyveler tadımlık verdim alerji çıkar mı diye şimdi artık karıştırıyorum yumurta henüz vermedim çünkü benim alerjim var ona da olabilir diye daha geç verecem yumurta