hemsire-anne- edamirasoker ayy bende aynı durumdayım bakalım kullanan var mı asla mama icmiyor kilosuda düşük doktor mama takviyesi devam dedi ama agzına aldıgı an midesini bulandırıyor
sancarmom edamirasoker Erken değil mi ya bilemedim 5 aylıkken verdim ben ek gıdada mama iciyor bu arada sevdi ama heronunkini daha cok sevdi hipp i her bebek sevmiyor ne kavanozunu ne kaşık mamasını deneyin bi
bebek2anne1 edamirasoker bebeğim başından beri reddediyordu artık tükendim mamadan ve kaşık mamasına başladım arada mama içiyor
bebek2anne1 edamirasoker valla ben her markadan veriyorum arı mamayı daha çok seviyor 1 aydır hastaydı kilo almıyordu kaşık mamaya geçtiğimizden beri aldı yeni başladık zaten gelişimi normalde iyidi ama dediğim gibi hasta olduğu zaman gelişimi durmuştu
edamirasoker hemsire-anne- nasıl besliyorsunuz beb kaşıkla veriyorum kusuyor enjektörle veriyorum kusuyor bibwronla uyutup veriyordum grip oldu sürekli burnu tıkandığı için biberonu verir vermez zorlandığı için uyanıyor şaştım kaldım gittim kaşık mama aldım