gunes716_ aradan çok gün geçmiş yeni baktım foruma.. ama yine de yazmak istedim.. yani kusura bakmayın ama bu düşüncelerinizi zaten yaşınızın küçük olmasına veriyorum, minicik bebeğin evde yalnız olmasına hayıflanıyosunuz, yanına arkadaş olsun diye başka bir minicik bebek doğuruyosunuz, ha bi de 10 çocuk olsa hepsine de aynı ilgiyle bakabileceğinize inanıyosunuz… bunlar hep gençliğinizden :) siz bi taneyi bi doya doya sevin büyütün az, bebek özleminiz başlayınca pamuk teni kartlaşınca yenisini doğurun, abla nasihatidir 🙏