gunes716_ sezaryen doğum yaptıysanız iki yıl boyunca hamile kalmamalısınız zaten, doktorunuz uyarmadı mı bu konuda sizi? Rahminizdeki dikişlerin iyileşmesi gerek, yoksa rahminiz büyüdükçe dikişlerinizin olduğu yerden yırtılma riski var ki böyle bir durum hem sizin hem de karnınızdaki bebeğiniz için ciddi sağlık riski oluşturur.