perla_ işte çocuk rahat ki uyuyor, 7 saate kadar uyandırmak gerekmiyor artık yenidoğan değiller 1 aydan sonra çok sıkıntı olmuyor uymaları
perla_ hayır gaz damlası kullanmıyorum alsam mı almasam mı diye düşünüyorum ama çocuk genelde çıkarıyor gazını ara ara sıkılmalar oluyor sonuçta yapay bi şey ne kadar doğal içerikli de olsa. Osman gönülal çocuk doktoru onu takip ediyorum hiçbir gaz damlasının işe yaramadığını pazarlama istratejisi olduğunu söylüyor. Gazı midedeyken çıkarmak önemli diyor yani yemek sonrasında bende o şekilde ilerlemeye çalışıyorum ara ara böyle krizler yaşıyoruz ama