Merhaba, bende yeni doğduğunda daha doğruau bir aylığa yakınken alarmı duymayıp iki üç kere 6.7 saat aç bıraktığım oldu tabi kii istemeden.. çok vicdan azabı çektim ama elden bişey gelmiyor. Sonra uykusuzluğa sürekli uyanmaya alıştım bi anda ve tekrarlamadım. Kızım 5 aylık olmak üzere ama hala o vicdan azabı var. Normalde şuan gece beslenmesi 7.8 saat olmasa da olur ama ben mümkün mertebe en geç 5 saate veriyorum. Pimpirik olmuşum açlıktan bişey olacakmış gibi geliyor hep… annelik çok zor. Vicdan azabı, derin düşünceler, sürekli bir unutma ve ağlama hali mevcut. Allah tüm annelere sabır versin. Sağlıkla büyütelim bebelerimizi 🥰