duyguloji3478 ben geçen hafta perşembe günü taktırdım canım hemen anlatiyayım
Doğumdan 2 ay sonra rahmin kendini topluyor ya , ben bebeğim 3 aylıkken gittim.
Rahmin kendini toplamazsa ria takmıyorlar
Mecbur 2 ay sonra taktırmak zorundasin
Aile planlamasına gidiyorsun
Her hastanede bu yer yok
Aile planlamasına gittin onların ria takma saatleri var daha doğrusu hangi gün çalıştığı saatler anladın mı canısı
Sonra da sen o uygun olduğu günlere kendin ayarlıyorsun bir şekil sonra hemen 5 dakikalık bir iş ben hiç hissetmedim bile herkes çok acıtıyor vs falan diyorlar korkulacak gibi bir şey değil
Bu arada aile planmamasına gitmeden önce sağlık ocağında kanda gebelik testi vereceksin
Hamileysen zaten takılmıyor
Hamile değilsen de takılıyor aklına bir soru varsa bana sor insanlar sallıyor anasını satim yalanı hiç sevmem hiç hemde