flowerssss fairytaleofthestars bende aynı durumdaydım her teşhis sonrası doktordaydım şimdi de korkudan normal tahlil vermeye gidemiyorum
fairytaleofthestars flowerssss ben de şu an göğsümdeki acı için reglden sonra geçmezse gitmem lazım ama tedirginim
Eylulzeynep8 flowerssss Evet öyle İnternet mahvetti zaten bizi eskiden hiç girmezdim doktor ne derse o, şimdi doktora inanmıyorum 🤦♀️
Eylulzeynep8 fairytaleofthestars Evet bana da mesleğiniz ne diye soruyorlar , gecen gün radyolog bu kadar şeyi nerden biliyorsun dedi , adam şaşırdı. Allah bize yardım etsin kurtulalım şu vesveselerden inşallah
snmkrcl Allah yardımcımız olsun kızlar birbirimizi motive edelim annelikle birlikte çok zorluyor çünkü bu durum
GkcnKn snmkrcl annelik zaten ortaya çıkma sebebi ama dur dememiz lazım kendimize böyle zaman geçiyor ömürden gidiyor yazık ya tabi kötü haberler de şok arttı çok fazla duyar olduk ama psikolojimize de yazık bize de yazık diğer insanlar gibi rahat olmalıyız
GkcnKn snmkrcl valla ben de öyle hayır sorun herkes için ölüm hepimiz için annelik muhtemelen bizi bu hale getiren :(