1 sene önce bebegimin saglik problemini öğrendikten sonra başladı bu durum , giderek daha kötü hale geliyor.. Sürekli Googleden hastalıkları araştırıyorum. Çocuklarima surekli doktor randevusu alıyorum , doktorların söylediklerine de tatmin olmuyorum. Vücudum da en ufak şeyde en kötüyü düşünüp araştırıyorum. Az önce instagramda cilt kanseri videosu gördüm bacağımda kasintili bir şişlik vardı bu seferde buna taktım
Daha önce atlatan böyle bir sorunu geçiren oldu mu ya da şimdi bu durumda olan ? Merak ettim