Busbus34 asao ya ben kaç gundur bakıyorum doğum yardım sorgulamaya sistemde hata var diyor durmadan nasıl baktınız acaba
Niyesordunbucevabi m167 şuana kadar onaylanan yok bildiğim kadarıyla adam akıllı bilgilendirmiyorlar insanları herkes red yemiş
asao Niyesordunbucevabi aynen oyle herkes red yemis ve hic bir sekilde neden red edildi bilgi veremiyolar goruntuleyemiyolar cok sacma
2_oglanannesi Benimde devam ediyor yazıyor. Bunun için neden başvuru yapıyoruz anlamıyorum devlet kendi sisteminden göremiyor mu kaçıncı çocuk ne zaman doğdu diye. Direk annelerden iban isteyip parayı yatırabilir. Ama boş laf bunların hepsi