Feyzosumunannesi meryemsultan54 Biogia ile birlikte kullanmıştık 3 yıl olacak kullanalı detayını hatırlamıyorum inanın ki. Ama masaj yapın bol bol
serapaydin meryemsultan54 zaten düzenli kullanımda etkisini görürsünüz doktorum düzenli kullanmazsan etkisini göremezsin demişti. Damla sayısını az başlayabilirsiniz sonra ihtiyaca göre arttırırsınız
meryemsultan54 serapaydin hem pişik hem de kabızlık yaşıyor bebeğim bugün galiba devam edemeyeceğim keşke ilk kullanımda etkisini görebilceğümiz bir şey olsa 🥲
cerenkarahan17 Ben kullanıyorum memnunum da annem başlatmıştı doktordan önce. Kilo başına 1 damla olatak doktor önerisiyle devam ettim.
serifee61 firdevskarakulak ben çocuğuma herşeyi kullandım metsili başka ilaçların yanında ek olarak kullandırıyorlar normalde ama ilaçlar hiçbir fayda etmedi boşuna okadar ilaç kullandım çocuğuma şimdiki aklım olsa hiçbir gaz ilacı kullanmazdım
efnan-bebe34 firdevskarakulak bütün pahalı olanları aldım bunun kadar işe yaramadı bence çocuktan çocuğa değişiyor bide benimki tam bir kolikti
Poncik77 Bay bay night hiç tavsiye etmem aldım çocuk sürekli kıvranarak uyandı 15 dakika da bir saat 4 e kadar uyumadım gaz yaptı sanırım evet uykuya hemen geçirdi ama uykuları düzenli olmadı kıvrandı ağladı hep 2 gün kullanabildim
firdevskarakulak merry776_ bende metsil kullanıyorum birkaç gündür kakasında zorlanıyor damlayla mı alakalı acaba 🤔
merry776_ firdevskarakulak biz 2 gün kullandık etki etmedi içime de sinmedi bıraktık nursey aldık hemen o iyi geldi tavsiye ediyorum size de.