tubic siz verin alın da ilacı çünkü ben o uyumadığı için kalkıp bagırdıgım oldu ya geri de ona ağladım niye bagırdım diye gözleri kapalı kıvranıyordu şükür beş aylık olduk beş aydır kullanıyorum birti şişe yeni şişe almadım toplam 4 şişe filan almısımdır