tubic doktorumuz devletin yazdığımın içeriği nedeniyle kabız yapıyor dedi bana üç tane isim yazmıştı 1) MYFLOr ( bu probiyotik yani ilaç değil sağlıklı bunu akşamları 6 damla veriyoruz ) 2) NURSE HER. (Bunu kullanıyorum 4 aydır akşamları 12-15 damla veriyorum şişeleri iyice çalkalayıp) ikisi de. 450 küsür fiyata sahip zaten bi ay gidiyor bu aydan sonra bırakıp bi deneyeceğim gece nasıl diye . O uyumazsa ben de uyuyamadığım için çok kötü zamanlarınız oldu ilk zamanlar o yüzden kullanın derim çünkü çok uzun bi süreç 6 aydan sonra azalıyor yani ne kadar bu şekilde dayanabiliriz ki ☺️