NeclaLeylaCeydaOhnealaneala alpmomssss ay hiç bilmiyorum ki gaz sancımz falan oluyor da, daha 10 günlük olduğu için pek bir şey anlayamıyorum 💁🏻♀️
alpmomssss NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sen onu değiştir değiştir ocean’a geçtik biz iyi ki geçmişiz diyorum yine araştır tabi 😍
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala alpmomssss Değiştireyim, aklımda. Neblym hastanede vermişler, en iyisidir herhalde dediydim🙄
newmo Ocean kullanıyoruz devletin verdiğinin içinde ayçiçek yağı var doktor uzun süre kullanımlarda oluşabilecek olumsuzlukları anlatınca sağlık ocağının önerdiğini almadık
dilemma Bebegim ilk dogdugu zamanlarda saglik ocaginin verdigini kullandim mahvetti oglusumu,hemen oceana gecmistim hicbir sikintisi olmadi cok sukurr🙏🏻 Bi de saglik ocagindakiler saglik bakani onayliymis lanet olsun onlara 😡
AlparslanMom61_ dilemma ya bende onu kullanıyorum tam olarak ne yaptı bebeğinize ? Benim oğlum da huysuzlanıyor çok bu sıralar ağlıyor durduk yere
D_deniz zeynepkuzey61 ocean mikrofer d vitamini. Hala kullanıyoruz. Demiri testleri iyi gelince 9dakestik ama o da acean mikroferdi. Bizim d 600 ml. Sizin 400 almanız gerek. Bir fıs yeterli hergun.
busra_basturk momas Benim oğlum da şu an 3 buçuk aylık ve sağlık ocağının verdiği D vitamini kullanıyorum bir şey olur mu değiştirmem lazım mı
esar3142561 zeynepkuzey61 bende onu kullanıyordum duydumki içeriği temiz degil dün ocean d3 e başladım biraz gec farkettim inşallah bi sıkıntı olmaz
biricik9 zeynepkuzey61 merhaba ben devit_3 kullanıyorum sizin ki de bumuydu bize sağlık ocağı vermedi doktorumuz söyledi biz eczaneden gidip aldık
nerminisitan zeynepkuzey61 valla ben içeriği temiz diye ocean aldım çocuğumun değerlerini yükseltti. Kullandıktan sonra tahlil yapıp gözlemlemekte fayda var
larissabayzan alpmomssss Aynı durum bende var ne zaman d vitaminine başladım bebeğim asssla uyumuyor gazı oluyordu d vitamininden olduğunu anlamam haftalarımı aldı sağlık ocağindan verdikleri damlayi kullaniyordum zavalli bebeğim neler çektik ya :(
alpmomssss larissabayzan benim de aynı ve vermiyordum o ara farkı görüyordum değiştirdim kurtuldum . Dün de Demir damlası verdiler kullanır mıyım asla
zeynepkuzey61 AlparslanMom61_ canım bende duydum içeriği temiz değilmiş içinde ayçiçek yağı varmış keşke daha önce değiştirseydim. Şimdi oceana geçtik
larissabayzan AlparslanMom61_ Her bebekte etkisi farklı oluyor ama içeri temiz değil ocean 400 kullan canım doktoruna da danişabilirsin