iremmakkk ilkinde ben 20 gün boyunca kendime gelemedim, eşimin desteği ile tuvalete gittim, duşumu bile eşim aldırdı, birde o bana böyle baktıkça kendimi yatalak hasta gibi hissediyordum sanırım sürekli ağlıyordum 😂
İkincide acil doğuma alındım, hiç sormadılar bile direkt genel anestezi verdiler. Valla ağrım sızım bile hiç olmadı desem yeridir, ilk yürüyüşten aşırı korkuyordum onda bile çok rahattım yani çok rahattım derken ilk doğuma göre çok rahattım 🤭 ilkinde resmen anam ağlamış