iremmakkk çocuğa geçer diyip resmen kolaya kaçıyorlar. İlk doğumum 3,5 yıl önce belden yapıldı, resmen doğum travması oldu bende, doğum sonrası titreme nöbeti geldi uzun süre geçmedi, kendimi toparlamam ayağa kalkmam resmen 20 gün sürdü, sezaryen doğuma kolay diyenleri gördükçe sövesim gelirdi, bel ağrısı desen hâlâ var, o doğumdan sonra hem bel ağrısı hem baş ağrısı kaldı bende. İkinci doğumum genel anestezi oldu, o kadar rahattı ki keşke ilkide öyle olsaymış diyorum. İkinci gün ayağa kalktım çocuğuma baktım çok şükür