quence Allah razı olsun çok sağ olun. Ben de aynı şekilde bir başka sıkıntısı var diye düşünüyorum. Şu an alerjik olduğuna dair bir belirti yok gibi acaba var mı diye düşünüyorum. Sizde ne belşrtileri vardı? Nasıl anlaşıldı acaba? Salı kontrolümüz var doktoruyla da konuşacağım.