quence postunuzu ağlayarak okuyorum. Ben de bir gün buraya yazabilir miyim diye umut ediyorum.. 55 günlük kolik bir bebek ve 28 aylık canım oğlum. İkisiyle o kadar zor ilerliyor ki gurbette. Canımdan can gidiyor gibi ama hiçbir şey yapamıyorum. Hiçbir şey fayda etmiyor. Gündüz asla uykusu olmayan, uyuduğunda birkaç dakika içinde kalkan, sürekli ıkınan, uyanık kaldığı sürelerde sürekli ağlayan,moraran bir bebek 🥺masajlar, kremler, damlalar, duşlar🥺 hiç böyle hayal etmemiştİm.