Bahar1425 Cnskplnozk yaptırdıktan yarım saat sonra calpol ver ben hep öyle yaptım ne huysuzluk ne ateş aşıdan sonra uyudu zaten banyo da yaptırabilirsin. 10 gün oldu bizim. Çık rahat geçti. Korktuğun kadar zor değildi. Vurulurken bile ağlamadı.
Deletedmom409 Cnskplnozk bu ay iki tane aşı olacak bitanesi biraz yakıyormuş.ve de inşallah ateşi çıkmaz korkutmayın kendinizi 😍
Serapavsar Cnskplnozk Ben iğneden önce vermiyorum iğneden snra veriyorum ağrı kesici ateş düşürücü yatıyor huysuzlanmadıgi ve ateşi olmadığı sürece vermiyorum
2prensesannesii Cnskplnozk canim atesi olmasada ağrısı huysuzlugu illa oluyor. Hergun vermiyoruz zaten yada doktor vermedikçe asla vermem bu yüzden ben veriyorum gitmeden agrisida olsada en az sekilde hissediyor
Annevebebisi Kızlar dün aşı vurdurmuştum gece rahat uyudu. Hiç şurup vermedim ama kıyafetini incecik giydirerek yatırdım. Gece boyunca takip ettim ve olabildiğince emzirdim. Şuan ateşi yok. Normal giyiniyor inşallah atlatmışızdır :)
Sadiyealp Cnskplnozk oldu canım asıdan geldikten sonra calpol verdim. Tabi benim oğlus bacaklarına dokundurmuyo o gün cok aglıyo😕😕