Herşey boş ve anlamsız gelmeye başladı diyor iç sesim sürekli hayatı sorguluyorum ne bir amacımız var ne gayemiz bomboş dünyevi olaylara kötü ruhlara kapıldık gidiyoru güzelliğe dair bişey kalmadı …Çocuklarım olmasa gerçekten ölmeyi yaşamaya tercih ederim