Rosebud10 bittercikolata__ ben oğluma yaptım 3 aylıkken yapmıştık ikinci dozu 5 aylık internette yazıyor aslında 16 haftaya kadar ilk doz 24. Haftalık olana kadar ikinci doz iki doz arası bir ay olmalı diye biliyorum ben siz yine de doktorunuza danışın
merilla1 songulmira evet eczaneden alıp hemen sağlık ocağında yaptırdım ağızdan alınıyor. Tadı güzel galiba kızım biberon gibi çekti 😃
Deletedmom_216 bittercikolata__ ilk dozu ilk 13 haftada vurulmasi gerekiyodu gec kalmissiniz doktorunuza neden en basta sormadiniz. Ben hamilelgimden once de vurdurmaya karsrli oldgum icin 2. Komtrolde direk sormustum 2. Ayda ilk dozu 3. Ayda 2. Dozu vurdurdum ☺️
bittercikolata__ Deletedmom_216 Kız ben hiç bilmedim ki ben sanıyorum ki 6. Ayı geçmeden vurdurmam lazım. O yüzden muhimsemedim birazda ay hiç böyle biride değilim bu tarz şeylerde hep acele ederdim. Şu ara o kadar çok dolu ki kafam aklımdan çıkmış tamamen
mommamia bittercikolata__ maalesef etmez boşuna para vermiş ve çocuğunuza boş yere aşı içirmiş olursunuz. Zaten öyle fayda etse 15.haftayı son hafta diye sınır koymazlar. En azından tecrübelisiniz çocuğunuz hastalanırsa çok daha erken müdahale edebilirsiniz olsun.
mommamia yeni_anne__ ateş takibi her aşıdan sonra yapmak gerekiyor ama rotada ateş beklemiyoruz dediler bize mesela. Her çocuk da farklı tabi herkesin bünyesi farklı. Fakat ishal olma ihtimali yüksek yani sık ve sıvı kaka yapıyorlar 2-3gün sonra geçiyor.