Hayırlı akşamlar hanımlar 💜
İlk kızımda cahilliğimden mi diyim bilgisizliğimden mi diyim vurdurmadim birde eski hemsiremiz çokta önemli değil demişti ondan vurdurmadim ve kızım yakalandı çok çektik. Şimdi 4 ay 4 günlük kızıma vurdurmak istiyorum kaçınca ayda yapılıyor acaba?
Dün sormayı unutmuşum doktora 2 doz yeterli dedi eczacımız 2100 TL dedi fiyatına ama kaçıncı ayda diye sormadım size soruyum dedim.