starwomen mom97X Bana hep annem sarıp veriyor, iç harcını pişirmeden sarıyor, sarınca da pişirmeden çiğ bir şekilde paketleyip koyuyor çok güzel oluyo. Sarma yemeyen eşim bile yiyor artık 😅
Yazmelegi_ mom97X evet hafif yağda kavuruyorum salcasini tuzunu atiyorum. Yani hiç suyu ölçü ile yapmadım ama 1_1.5 şu bardağı su katıyorum diyelim kaynayinca kısık ateşe alıyorum suyunu çekince kapatıyorum dinleniyo ondan sonra baharatları katıyorum karıştırıyorum tabağa alıp sariyorm
papatyagibi KendiEvimdeDeplasmandayim Sumak toz sumak degil ama Nar eksisi gibi sumak eksisi oluyor. Ondan koyuyorum. Ölcü olarak iki su bardagı suya bir yemek kasıgı sumak eksisi. Sarma icinede isot toz sumak nar eksisi ve yine sumak eksiside katıyorum 🫠 Biz eksili seviyoruz biraz
KendiEvimdeDeplasmandayim papatyagibi aa ondan yok alayım o zaman teşekkür ederim. Ekşi çok yakışıyo zaten sarmaya ☺️
starwomen mom97X Bu şekilde daha güzel oluyor bence. Ben pişirilmiş de yedim ama içi yeniden piştiği için hamur gibiydi
Yazmelegi_ mom97X ben tam pisirmedigim için yani hafif kıtır sert olduğu için normal sarmayı da pişirirken ici tam pişiyor hamur olmuyor ❤️
[silindi] mom97X ben genelde salamura degil taze yapraktan sararim buzluk icin icinide pisiririm sarar kaba koyar atarim pisirince cozulmesini beklemeden buzlu halde suyunu koyar pisiririm yeni sarilmis gibi olur kimse buzluktan ciktigini anlamaz bile ☺️
papatyagibi KendiEvimdeDeplasmandayim Rica ederim Bencede cok yakısıyor. Bana Marastan ev yapımı geliyordu daha dogrusu anneme ama gecen aylarda Adana tarafındaydık oradan dönerken Nahita diye bir marka aldım gayet güzel Buralarda marketlerde hic gözüme falan carpmadı ama bulabilirseniz eger sundan
mamylatte mom97X ben sarıp atıyorum . Pirinci de kavurmuyorum birşey olmuyor tenzereye düzgünce diziyprum buzlu buzlu direkt pişiriyorum
KendiEvimdeDeplasmandayim papatyagibi trendyola baktım şimdi varmış. Sipariş verdim. Çok tatlısınız uğraştınız resimle çok teşekkür ederim 🌸♥️
papatyagibi KendiEvimdeDeplasmandayim Evet ya trendyolda falan varda hic marketlerde göremedim bende bitince oradan siparis edecegim sanırım 😅 Rica ederim ❤️
churchil mom97X biz hep buzluğa atarız pişirmeden. Hatta tencerenin altına streç serdikten sonra sarmaları dikine yerleştirirseniz sonra pişirmesi çok rahat oluyo ve dağılıp patlama ihtimali azalıyo
Elif_Naz mom97X benim kaynanam bi tencere sarıyor dondurucuya tencereyle koyuyor çıkartıp direkt pişiriyor poşetle koyunca kırılıyorlar çünkü ben taze taze sarıp yemesini seviyorum öyle daha lezzetli geliyor 😃
Ymomm Şuraya genel bi soru yazayım bilgisi olan varsa cevaplayabilir mi :) salamura yaptım ve asitlenip suyu taşıyor normal midir arada boşluk mu kalmıştır ondan mı ?