hanifekarahan Teletabianteni tabiki var. Bizim bebeklerimiz aşı olduğu için onlara hiç bir şey olmuyor sonra da çıkıp benim bebeğime Birşey olmadı çok şükür falan diyorlar. 1950 lerle kıyas ediyorlar aklım almıyor ne mantık var bu insanlarda. Ananın babanın cahilliğini küçük çocuklar çekiyor.
bekt55_ Bizde bugün rota ikinci doz ve menenjit aşısı ilk doz olduk sizin süreçiniz nasıl geçti aşıdan sonra ateş huzursuzluk varmı