Biz de 3,5 aylığız, bu sabah yaptırdık rota + 2 menenjit aşısı. Aşılardan birisi çok ağır, bexsero mu nimenrix mi bilmiyorum dr da söyledi bu bacakta ağrı olabilir diye, gerçekten oldu. Hafif dokunduğumda bile acıdan irkiliyor oğluşum 😔 herşey iyilikleri için… mutlaka yaptırın. 3 aşıya özelde 7200-7700 gibi bir rakam verdik tam hatırlamıyorum. Ateş pek yapmadı aşılardan sonra çıktı ama ilaca gerek kalmadan düştü. Ama ağrısı çok üzerindeki ince penye örtü bile mırıldanmasına dudak bükmesine sebep oluyor diye calpol verdim az önce. Umarım bu gün biraz daha iyi olur 🙏🏻