egeniinnannesi kafayı yicem artık bebegim 3 gunluk süt gelmedi diye mama verdik simdide meme asla almıyor sadeve silikon uc alıyor onuda emmesi icin 10 dk falan kavga kıyamet evde olay cıkıyor mama ile kandırıp 2 3 damla mamadan sonea agzına silikon ucu sokuyoruz bu seferde doyuyor mu doymuyor mu anlamıyoruz asla daha cok ueni bıraktırabilir miyim acaba devam öi etsem böyle :(