aysegull2812 egeniinnannesi bende geceleri çıkarıp normal meme almasını sağlıyordum anlayınca emmeyince geri takıyordum birkaç gece böyle gitti gündüz de sağım makinasıyla ucunu çıkarıyordum öyle emzirmeye başlıyordum anlayınca tekrar ucu takıyordum derken 1 gün hiç uç takmadım o da ağladı emmedi acıkınca mecbur tuttu biz öyle bıraktık
defnesmom3 egeniinnannesi bunun sebebi başka bir sürü sebepte olabilir büyüdükçe midesi de büyüyo daha çok emiyor olabilir, Sütünün az ya da çok gelişine de bağlıdır, Dediğin de olabilir ama ben yaşamadım yani süt akışı azalır gibi bir şey
gizem1101 egeniinnannesi 2 ay a yakın kullandık beni çok rahatsız ediyor du yara oluyordu hep meme ucum küçüktü benim ama zorladım çok ağlıyordu silikonu kullanmadım direndik ikimizde oldu tuttu bir gün sonra silikon ucu ile verdim tutmuyordu sizde inşAllah biran önce atlatırsınız
egeniinnannesi gizem1101 yani ben direnirsem bebeğim aç kalır muhtemelen. Çok ağlıyor tutmuyor hiç bir şekilde
defnesmom3 egeniinnannesi karnı doysun yeter uzun emsin az emsin farketmez silikon uç kullandigim zaman uca dolup tasdigini biliyorum bak
ketadenesha Bende yaklaşık 2-3 ay öyle emzirdim. Sonra bir boş bir silikon uçla verdim zamanla bıraktı silikon ucu. Lütfen stres yapmayın en azından emiyor. Zamanla onu da bırakır. Anne sütünü almış olması en güzeli, nasıl aldığı çok önemli değil bence.
kubra2608 egeniinnannesi ara ara uçsuz verdim ben tutamayınca emmek istemedi 2 aylıkken bi tuttu sonra uç vermedim hiç alıştı hemen
durubebek_ egeniinnannesi evet kız kardeşim 1 ay falan kullandı sanırım bıraktılar hiç sorun yaşamadı 17 aylık hala emiyor Nasıl yaparsınız aglıyorsa yakanıza kırmızı bir sey fular falan takın dikkatini çeksin bir de emzirme danışmanına gidiyordum bende kullandım slikon uç yavas yavas bırakırız ucu keserek demişti imkanınız varsa hastaneye gidince bir ugrayın benim ki baya yardımcı oluyordu yarım saat ugrasıyordu sağolsun
kuzeymom28 egeniinnannesi ilk 3 ay silikonlu emirdir sonra yavaş yavaş bırakırdım. Bir emzirmeye kullanıyorsam diğerinde kullanmadım silikon uç o şekilde bıraktı 🌸
Nkocak egeniinnannesi neden bıraktırmaya çalışıyorsunuz ki 6 ay o şekilde emzirdim kendi farkedince oğlum bıraktı şimdş aynı şekilde kızıma veriyorum gögüs yarasından dolayı ektra benim için rahat oluyor herhangi bi zararı yok bence bırakın kendi farkettiğinde zaten atacak istemeyecek
yusuf3850 Valla benimkide öyle silikon uç ile emiyor bir kaç kere denddim olmadı agliyo morariyo bildiğin insalla birgün bırakır benimkide
marryece egeniinnannesi neden bıraktırmaya çalışıyorsunuz ? Ben de ilk zamanlar kafaya takıyordum ama zamanla silikona ben de alıştım ve göğüs uçlarım yara olmadı hiç. Sağım yaparsanız azalmıyor süt. Silikon uç olmasa emziremeyecektim. Önemli olan anne sütü almaları. Bebeğiniz emzirdikten sonra rahatlıyorsa kilo alımı iyiyse doyuyordur. Ben doymadığı zaman sağdığım sütleri biberonla veriyorum.
glz2 egeniinnannesi bizde kullanmıştık hastanede ama eve gelir gelmez çıkarttım attım eşimin kuzeni bu yüzden destek almıştı çok kızdı alışırsa bırakmaz diye
eylulneva0925 egeniinnannesi canım seni korkutmak istemem ama meme reddi olur benim öyle oldu 3.5 aylıkken sütten tamamen kesildi
cansuzeynephuma egeniinnannesi silikon uçla meme ucu çıktı mı acaba benim de göğüs ucum yok bebeğim de silikon uçla çok ememiyor bide hangi marka kullanıyorsunuz
egeniinnannesi cansuzeynephuma lansinoh kullanıyorum 20 mm. Göğüs ucu emdikçe çıkıyor. Ben wee babyde kullandım onun ucu çok büyük o yüzden bıraktırdım zorla sonra lansinoha geçtim ucu küçük meme ucuyla tam oturuyor