balli_cilek siveno kullanıyoruz sürünce çocuğum beyazlıyor zor emiliyor sadece ama koruyuculuğu güzel adanada sürdüm yani öyle söyliyim yazın hem de🤣 kolları yüzü boynu ensesi açıksa bacakları hep sürüyorum kaç ml şimdi bilemiyorum ama zaten açıldıktan sonra 6 ay ömrü var kalıyor bile öyle atıyorum 8. Ayında filan😅 şimdi 2çocukla kalmaz inşallah üzülüyorum atarken🤣