Oldum olası kalp ritmim 100 üstünde, biraz streste 120lere çıkıyor. Eko, ekg, kardiyolojiye gittim sorun çıkmadı şükür artık rutinim bu diye kabullendim. Ama kesinlikle altı araştırmalı, ben bir de holter taktıracağım o da temiz çıkarsa yapacak bir şey yok. Bazen panik atakta olabiliyor nedeni.