2-3 gündür kalbimin birden hızlandığını hissediyorum. Saatten kontrol edince 130-134lere kadar çıkıyor sonra oturup dinlenince 75-80lere kadar düşüyor. Zaten çok kaygılı bi insanım daha çok korkmaya başladım. Sürekli kalp atışımı hissediyorum. Doktordan da randevu alacağım fakat bu durumu yaşayan oldu mu daha önce. Bazen uzanırken sağdan sola dönerken bile 120-130lara çıkıyor